MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

این همه راز ٬ این همه رمز ...

 

موج در موج ٬ آه در آهِ سکوت  

لیک مرگ ترس از نگاهم را ربود  

آه مردم رنگ مالیدم به ترس  

من چه کردم؟! ترس مرگم را ربود. 

 


 

باز هم در خلوت تنهایی ام  

می نگارم شعری از احساس تو  

دوست دارم ٬ دوست می دارم تو را  

من همانم عاشق چشمان تو .  

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:21 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

[ بدون نام ] شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:53 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام.
شعر زیبایی بود.یه منم سر بزن خوشحال میشم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 15:12

وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود

با سار ِپشت پنجره جایم عوض شود



هی کار دست من بدهد چشم های تو

هی توبه بشکنم و خدایم عوض شود



با بیت های سر زده از سمت ِناگهان

حس می کنم که قافیه هایم عوض شود



جای تمام گریه ، غزل های ناگــــــزیر

با قاه قاه ِخنده ی بی غم عوض شود



سهراب ِشعرهای من از دست می رود

حتی اگر عقیده ی رستم عوض شود



قدری کلافه ام و هوس کرده ام که باز

در بیت های بعد ، ردیفم عوض شود



حـوّای جا گرفته در این فکر رنج ِتلخ

انگــار هیچ وقـت به آدم نـمی رسد



تن داده ام به این که بسوزم در آتشت

حالا بهشت هم به جهنم نمی رسد



با این ردیف و قافیه بهتر نمی شوم !

وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود ؟

سلام خانومی
به روزم .. میای دیگه ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد