MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

خداوندا...

خدایا ! 

تو خود دانی که در قلبم چه پنهان است

دلی آزرده می سازم ،

بدون آنکه خود خواهم 

نگاهی اشک می بارد 

چرا؟ چون من گنهکارم 

صدایی سرد می لرزد 

دلیلش؟؟ چون که گستاخم 

چرا!!! می فهمم این غم را 

ولی ظاهر نیازارم 

که من خود خواهِ خودخواهم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 http://mah3253.blogfa.com/

سلام دوست من
خوبی؟
ممنونن از حضورت. من شما رو لینک کردم بازم پیش ما بیا. در پناه حق بای

سارا.ت یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:13

در فراسوی مرزهای تن ات ترا دوست می دارم ،
ر فراسوی مرزهای تنم تو را دوست میدارم

در آن دور دست بعید

که رسالت اندام ها پایان می پذیرد

و شعله و شور تپش و خواهش ها

به تمامی

فرو مینشیند

و هر معنا قالب لفظ را فرو میگذارد

چنان که روحی

که جسد را در پایان سفر

تا به هجوم کرکس های پایانش وا نهد

در فراسوی عشق ترا دوست می دارم

در فراسوی پرده و رنگ .



در فراسوی پیکر هایمان

به من وعده ی دیداری بده ....
(شاملو)

از: من به : الهه ی شرقی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:32

تو گل سرخ منی
تو گل یاسمنی
تو چنان شبنم پاک سحری ؟؟
- نه ،
- از آن پاک تری
تو بهاری ؟؟؟
-نه
- بهاران از توست
از تو می گیرد وام ،
هر بهار این همه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست
ای بهین باغ و بهارانم تو !
سبزی چشم تو
- دریای خیال-
پلک بگشا که به چشمان تو دریابم باز ،
مزرع سبز تمنایم را

ای تو چشمانت سبز
در من این سبزی هذیان از توست
سبزی چشم تو تخدیرم کرد
حاصل مزرعه ی سوخته برگم از توست
زندگی از تو مرگم از توست
سیل سیال نگاه سبزت
همه بنیان وجودم را ویرانه کنان می کاود
من به چشمان خیال انگیزت معتادم
و در این راه تباه
عاقبت هستی خود را دادم ...
(حمید مصدق)
این شعر رو الان از کتابی که دادی خوندم
کاش این شعرو من میگفتم ...
اینقدر زیبا آدم بتونه احساساتشو بگه ....
کاش ...
خوش باشی سبزک من ...

رضا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 http://sheytanvar.blogfa.com/

با سلام
زیبا بود با آرزوی موفقیت بیش از پیش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 http://tarannomeketab.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
ممنون از متن قشنگت
وفات پیامبر اسلام و فرزند گرامی ایشان را به شما تسلیت عرض می کنم شما که دلتون صاف و زلال برای ما توی این شبا دعا کنید راستی منتظرتم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد