MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

شعر_ جاویدان من


"جاویدانِ من"


خسته ام از بودن در اینجا، وامانده ام با ترسهای کودکانه
و اگر ناگزیر از رفتنی، ای کاش هم اکنون بروی
که بودنت اینجا پرسه می زند و رهایم نمی کند
 
این زخمها را امیدی به بهبودی نیست، این درد بسی سخت است
و چنان است که با گذر زمان هم فراموش نخواهد شد
چون گریستی، اشکهایت را پاک کردم
چون فریاد زدی، ترس هایت را از میدان به در کردم
و دست تو را سراسر این سالها نگهداشتم
و هنوز همه هستی من از آن توست
 
مرا شیفته خود میکردی، با درخشش روز افزونت
و من اکنون در بند آن زندگیم که تو بر جای گذاشتی
رخسار تو در خوابهای خوشایندم خانه کرده
و آوای تو هشیاریم را به در کرده است
 
بسیار تلاش کردم که به خود بگویم که رفته ای
و گر چه هنوز با منی
همیشه تنها بوده ام...

 ****

“My Immortal”

I'm so tired of being here, suppressed by all my childish fears
And if you have to leave, I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here, and it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal, this pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have, all of me

You used to captivate me, by your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts, my once pleasant dreams
Your voice it chased away, all the sanity in me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along…


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:10 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

sa سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:21 http://elahe...

هلاک شدم بابا........
من گازشو گرفتم یا تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب یه ساعته پرش کردیاااااااااااااااااااااا!!!!
حالا منِ فضول هم که طاقت نمیارم یهو همشو نخونم !!!
الان سرم داره گیج ویج میکنه
حالا خودمونیم ........ تند تند از کجا کپی کردی؟؟؟؟؟

حالا دور از شوخی .... اینجور نباشه که امروز یه چیزایی نوشتی ، باز فردا دیگه یادت بره!! ادامه بده .....
اگه همینطور ادامه بدی
حتما مثل من پیشرفت میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا بعد ............ یا حق

bar pedare etemed be nafsesh lanat

[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:18

به این وبلاگها حتما سر بزن:

http://nice-poem.blogfa.com
http://ebrahimkomaki.blogfa.com
(این وبلاگ یه شاعر نقاده ، حتما یکی از شعراتو براش بفرست چنان با حوصله و منصفانه نقدش میکنه و چیز هایی از شعرت بیرون میکشه که خودت هم باورت نمیشه شعرو خودت گفته باشی . اصلا بهتره بگم احساس آدمو تو شعرش میخونه. یکی از شعراتو برای نظر دهی واسش بفرست و بگو که من اونو به تو معرفی کردم، پشیمون نمیشی )

ELAHE SHARGHY ... MAHE TO

شمع سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 http://shamnevis.blogsky.com

مرا شیفته خود میکردی، با درخشش روز افزونت
و من اکنون در بند آن زندگیم که تو بر جای گذاشتی

خیلی قشنگ بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد