MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

MAHE MAN

عاشق آن‎ ‎‏«ماه»‏‎ ‎هستم که خورشید گاهی روشنایی اش را از او میگیرد

طنز استخدام

استفاده بهینه از شاعران ایرانی در محیط کار!
در ادامه افاضات ما در راستای طرح منقش کردن لباس های دانشجویان به اشعار شاعران ایرانی پیشنهاد می کنیم در راستای همان طرح مذکوردر محیط کار نیز از لباس های منقش به اشعار شاعران ایرانی مطابق جدول زمان بندی زیر استفاده شود!

 

روز مصاحبه برای استخدام

بیت کاربردی بر روی لباس کارفرمای آقا:

((با چنین چهره که امروز تو آراسته ای

هرکه آیینه به دست تو دهد دشمن توست!))

طالب آملی

بیت کاربردی بر روی لباس کارجوی خانم:

((دارم امید عاطفتی از جناب دوست

کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست!))

حافظ

دوره آزمایشی استخدام

بیت کاربردی بر روی لباس کارمند خانم :

((آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند))

حافظ

بیت کاربردی بر روی لباس کارفرمای آقا:

((رفیق مهربان و یار همدم

همه کس دوست می دارند ومن هم))

سعدی

دوره قراردادی استخدام:

بیت کاربردی بر روی لباس کارمند خانم :

((چو پنجاه سالت برون شد زدست

غنیمت شمر پنج روزی که هست))

سعدی

بیت کاربردی بر روی لباس کارفرمای آقا:

((می خورد خون دلم مردمک دیده سزاست

که چرا دل به جگر گوشه مردم دادم))

حافظ

دوره پیمانی استخدام:

بیت کاربردی بر روی لباس کارفرمای آقا:

((یار مرا غار مرا عشق جگر خوارمرا

یار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرا!))

مولانا

بیت کاربردی بر روی لباس کارمند خانم :

((بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود!))

مولانا

دوره رسمی استخدام:

بیت کاربردی بر روی لباس کارفرمای آقا:

((دوست دارم که بپوشی رخ همچون قمرت

تا چو خورشید نبینند به هر بام و درت))

سعدی

بیت کاربردی بر روی لباس کارمند خانم :

((آن ها که درقفای تو گفتیم گفته ایم

تا وا نکرده ایم لب از پیش ما برو!))

ظهوری ترشیزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد